מתקני ספורט ציבוריים

מתקני ספורט ציבוריים חברת ספורטלי גל משווקת ומתקינה מתקני כושר, משחקים ושעשועים בכל חלקי הארץ.
כמו כן חברתנו מבצעת : הקמה, צביעה וחידוש מגרשי ספורט ומגרשי טניס.
צביעה וסימון מגרשי ספורט, אולמות ומגרשי טניס. התקנת מתקני ספורט במגרשים חיצוניים ובאולמות ספורט תחת אישור ובקרת מכון התקנים הישראלי.
התקנת מתקני תאורה וגידור מגרשי ספורט.
ציפוי אקרילי למגרשי אספלט.

מתקני הכושר ושעשועים מיוצרים מחומרים חדשניים בעיצוב מודרני ואיכותי, כל מתקני הכושר ושעשועים בעלי תו תקן למתקני משחק 1498 התקנת מתקני הכושר ושעשועים מתבצעת ע"י צוות מקצועי עם ידע וניסיון רב בתחום תוך שימת דגש על בטיחות ההתקנה ומתקני הכושר.

לייעוץ והכוונה התקשרו! או השאירו פרטים

מתקני ספורט ציבוריים משמשים את הציבור במגוון מקומות ואתרים, כגון בגנים ציבוריים, פארקים לאומיים, בתי ספר, מתנסים ומועדוני ספורט. מתקנים אלו נדרשים להיות אטרקטיביים ולשרת את צרכיו של קהל יעד רחב, לעמוד בכל תקני הבטיחות השונים, וגם להיות מתוחזקים באופן שוטף בהתאם לצורך ולדרישות החוק. לכן בחירת, התקנת ותחזוקת מתקני כושר ושעשועים חשוב לבצע באמצעות חברה מוכרת, מקצועית ואמינה.

חשיבות המתקנים לציבור

שימוש במתקני שעשועים וכושר מקנה זמן איכות לבד או בחברה במרחב הציבורי. מעבר לכך, מאחורי תכנון מתקנים אלו קיימת חשיבה רבה של אנשי חינוך גופני, רופאים ומהנדסים, בשאיפה  לתרום לפיתוח וחיזוק הגוף והנפש. כך לדוגמא, נדנדות תורמות לפיתוח שיווי משקל, להתמצאות במרחב, לחוש הקצב ולפיתוחם של שרירי יציבה בגב. מאידך, מגלשות מפתחות יכולת לאיזון הגוף במהירות גבוהה תוך התנסות בתנוחות שונות, כאשר הטיפוס בהן מחזק שרירים רבים בגוף.

התפתחות ענף המתקני ספורט ברחבי הציבור

ברבות השנים, מתקני ספורט שינו את חזותם וצביונם, והם שונים מאלו שהיו קיימים לפני מספר עשורים. שלא כמו בעבר, כיום מתקנים אלו מתוכננים בקפידה מבחינת עיצובם ויישומיהם, והם נדרשים לעמוד בתווי תקן מאוד מחמירים. כמו כן, בימינו ישנה חשיבה גם על צרכיו של קהל יעד יותר מבוגר במרחב הציבורי, וכמעט בכל פארק ניתן למצוא גם מתקני ספורט מתקדמים למבוגרים. יש לציין כי המתקנים יכולים להיות עשויים מעץ, מתכת ופלסטיק, וכן כמתקני כבלים ומתקני אקסטרים.

תווי תקן עבור מתקני ספורט ציבוריים

חשוב לדעת כי במדינת ישראל מתקני ספורט ציבוריים חייבים לעמוד בתקנים מחמירים, הנקבעים על ידי מכון התקנים הלאומי. תקנים אלו מתייחסים בין היתר לסוג ובטיחות המתקנים, אופן התקנתם, חומרי הגלם, צבעים, גופי הצללה ומשטחי הריצוף. בתוך כך, האחריות על תקינות המתקנים הינה בידי הגוף המזמין את העבודה, בין אם מדובר ברשות מקומית, מוסד ציבורי או גורם פרטי.

נשמח לעמוד לשרותכם
צרו איתנו קשר לפרטים נוספים:  050-7403877

רוצים לקבל הצעת מחיר? או פרטים נוספים?

אנא התקשרו או מלאו את הפרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם, תודה

כתוב/כתבי תגובה

Call Now Button

רגע לפני שאתם יוצאים

רוצים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ?

ספורטלי ידועה בתור חברה אמינה עם הצעות מחיר הכי משתלמות בשוק כיום… רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת ?