סימון מגרשי ספורט

סימון מגרשי ספורט

דוגמא לסימון מגרש ספורט
כאשר מבצעים סימון מגרשי ספורט יש חשיבות למקצועיות הסימון אך לא רק. יש חשיבות רבה גם להקפדה על שימוש בצבעים איכותיים לסימון המגרש ועמידים בתנאי אקלים קשים. כמו כן חברתנו מבצעת מחיקת סימונים ישנים וסימון המגרש מחדש לפי התקנים החדשים, קיימת אפשרות לבחירת גוון הסימון. סימון מגרש ספורט מתבצע בצבע אקרילי או אפוקסי, במקצועיות ולפי התקן ברוחב של 5 ס”מ. הסימון צריך להיות עמיד בגשם, תחת השמש הקופחת, עמיד תחת שחיקה מתמדת של הליכה, ריצה וכל פעילות אחרת המתבצעת עליו. חברת ספורטלי גל מבצעת סימונים במגרשי חוץ ובאולמות ספורט לפי התקנים החדשים. הסימון באלומות ספורט מתבצע בצבע איכותי ויעודי לרצפת פרקט או PVC. לאחר הקמת המגרש קיימת חשיבות רבה בתקינותו של המגרש התקנת המתקנים, ציפוי המגרש, וכמובן סימון המגרש. מגרש ספורט לא יהיה שימושי ללא סימון. סימון מגרשי ספורט לרוב לא מקבל חשיבות רבה אך למעשה יש לו משמעות רבה והוא חשוב להצלחה של רבים ממקצועות הספורט. ללא סימון המגרש כראוי ולפי התקן אין ספורט כלשהו אשר יכול להתקיים ברמה מקצועית, יש צורך בסימון מדויק ונכון. הסימון חשוב ומשמעותי למשחקי הספורט השונים. סימון נכון וצביעה של מגרשי ספורט צריך להתבצע על משטחים שנבנו כראוי, שהותאמו לסוג הפעילות הספורטיבית ותקופתית מומלץ גם לחדש את סימון המגרש. לא די בסימון אלא יש לבצעו באופן נכון וחכם. ככל שהעבודה נעשתה במקצועיות ובחומרים איכותיים, הרי שבין חידוש לחידוש יעברו חודשים ולעיתים גם שנים. לכן, מומלץ לבחור את החומר האיכותי ביותר ולחסוך מעצמכם טרחה ודאגות לסימון מדי מספר חודשים. הניסיון שצברה חברתנו בסימון מגרשי ספורט מקנה לנו לבצע את הסימון בזמן המהיר ביותר מבלי לוותר על האיכות ומקצועיות. סימון מגרשי ספורט בחברתנו הוא משימה בפני עצמה ואנו עושים הכול בכדי שהיא תתבצע במקצועיות רבה. יש לציין כי אנו מקפידים לעבוד עם החומרים הטובים והבטוחים ביותר ונשמח לבצע עבורכם כל עבודה על מגרשי ומתקני ספורט כולל סימונם.
דוגמא נוספת לסימון מגרש
סימון נחוץ עבור כול סוגי מגרשי הספורט, בין אם מדובר במגרש כדורסל בעל תקן חדש, מגרשי טניס, כדורגל, כדורעף, קט רגל או כל שימוש וצורך אחר. הסימונים נדרשים למגרשים חדשים או לישנים שסימונם דהה, או כשיש צורך במחיקת סימון ישן ויצירת חדש במקומו.

חשיבות סימון נכון ומדויק

לכל מגרש ספורט יש סימון אחר בהתאם לייעודו, ולסימון מדויק ונכון ישנה חשיבות מרובה לקיום אירועים שונים ברמה מקצועית. זאת מאחר שהסימון מאפשר שמירה על חוקי משחק הספורט באופן מלא, בין אם מדובר בכדורגל, כדורסל, טניס או כל ענף אחר. לכן, חשוב שההליך יבוצע באופן מקצועי בעזרת חומרים עמידים בפני שחיקה ובפני פגעי מזג האוויר.

סימון באופן בטוח וידידותי לסביבה

היבט נוסף שיש לקחת בחשבון בעת סימון מגרשי ספורט, הינו ביצוע הסימון עם חומרים איכותיים וידידותיים לסביבה. חשוב לדעת כי ישנם חומרי סימון האסורים לשימוש בהיותם מכילים חומרים מסוכנים לספורטאים ולמבקרים. לכן, ישנה חשיבות מרובה לביצוע עבודות הסימון על ידי חברה מקצועית, מוכרת ואמינה, הנעזרת רק בחומרים נושאי תווי התקן המחמירים ביותר.

שיטות שונות לסימון מגרשי ספורט

מגרשי ספורט ניתן לסמן במספר שיטות שונות, וזאת בהתאם לסוג המגרש, מיקומו, תנאי השטח ורצונות הלקוח. כך לדוגמא, ניתן לסמן מגרש ספורט באמצעות התזה על גבי שבלונות, או על ידי שימוש בנייר דבק עם סימון נקי וחד. חברה מקצועית סימון מגרשי ספורט בעזרת חברה מקצועית ומנוסה יבטיח את ביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר. זאת מבחינת יכולת מקצועית לתכנן, לחדש, לשחזר או לשנות את סימוני המגרש באופן מדויק, בטוח, יעיל ומהיר. יתרה מכך, העבודה מבוצעת בהתאם לדרישות ענף הספורט ורצון הלקוח, ותוך עמידה בלוחות הזמנים.

נשמח לעמוד לשרותכם צרו איתנו קשר לפרטים נוספים: 050-7403877

רוצים לקבל הצעת מחיר? או פרטים נוספים?

אנא התקשרו או מלאו את הפרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם, תודה

כתוב/כתבי תגובה

Call Now Button

רגע לפני שאתם יוצאים

רוצים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ?

ספורטלי ידועה בתור חברה אמינה עם הצעות מחיר הכי משתלמות בשוק כיום… רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת ?