הקמת מגרשי ספורט

הקמת מגרשי ספורט

חברתנו מבצעת הקמת מגרשי ספורט מתחילתם ועד סופם.

הקמת מגרשי ספורט הינה עסק מורכב שבו עלינו להחליט מה יהיה גודל וייעוד המגרש, באילו חומרים להשתמש, אילו מתקני ספורט יותקנו במגרש וכמובן לבחור את החברה שתבצע את הקמת המגרש. חשוב שהקמת מגרש ספורט תעשה ע"י חברה המתמחה בכך, עם ניסיון רב בתחום מגרשי הספורט ציפוי המגרש התקנת מתקני ספורט וסימון המגרש . לאחר הקמת המגרש קיימת חשיבות רבה בתקינותו של המגרש התקנת המתקנים, ציפוי המגרש, וכמובן סימון המגרש. מגרש ספורט לא יהיה שימושי ללא סימון. חשוב לזכור כי יש להתחשב בסוג הצבע שמשתמשים בו לציפוי המגרש, יש לעשות זאת באופן מדויק וכמובן על פי התקנים והחוקים של כל משחק ומשחק.

חשוב להשתמש באספלט איכותי ויעודי למגרשי ספורט, בצבעים איכותיים ועמידים לאורך זמן, במתקני ספורט העומדים בתקנים מחמירים, בתאורה איכותית ומתאימה, ובצבעים עמידים שלא נשחקים לאחר זמן קצר. חומר הציפוי לצביעת מגרשי ספורט מכיל הגנה מקרינת ה UV של השמש, חשיבות רבה באי שימוש באבקת צביעה אשר מתכלה על ידי קרינת ה UV-הנפלטת מהשמש, וזה המקום לציין כי בישראל השמש חזקה וחשוב להשתמש בצבעים איכותיים ותקניים בציפוי מגרשי ספורט.

שלבי תהליך הקמת מגרשי הספורט כוללים:

החלפת קרקע לפי הצורך, מילוי והידוק מצעים, פיזור אספלט ייעודי למגרשי ספורט, גידור המגרש, התקנת עמודי תאורה, התקנת מתקני ספורט, ציפוי וסימון המגרש לפי דרישת הלקוח ולשביעות רצונו.

סימון מגרשי ספורט בחברתנו הוא משימה בפני עצמה ואנו עושים הכול בכדי שהיא תתבצע במקצועיות רבה.

חברתנו תשמח לייעץ בהקמת מגרשי ספורט ציפוי וסימון המגרש עבורכם!

צרו קשר עוד היום בנוגע לאפשרויות העומדות בפניכם.

נשמח לעמוד לשרותכם
צרו איתנו קשר לפרטים נוספים:  050-7403877

כתוב/כתבי תגובה

Call Now Button

רגע לפני שאתם יוצאים

רוצים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ?

ספורטלי ידועה בתור חברה אמינה עם הצעות מחיר הכי משתלמות בשוק כיום… רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת ?